سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید اینترنتی فروش پستی

مرکز استعدادهای درخشان میرزاکوچک

    نظر

رییس دفتر مطالعات راهبردی دانشگاه امیرکبیر در مراسم افتتاحیه نخستین مرکز محاسبات دانش‌آموزی ریاضی و فیزیک کشور در مرکز استعدادهای درخشان میرزاکوچک ناحیه دو رشت گفت: افتتاح این مرکز نقطه شروع برای حرکت منسجم در مسیر علم است.

به گزارش ایسنا، دکتر اکبرپور در مراسم افتتاحیه نخستین مرکز محاسبات دانش‌آموزی ریاضی و فیزیک کشور در مرکز استعدادهای درخشان میرزاکوچک ناحیه دو رشت اظهار کرد: افتتاح این مرکز نقطه شروعی برای حرکت منسجم در مسیر علم است.

رییس دفتر مطالعات راهبردی دانشگاه امیرکبیر برنامه?ریزی را تخصیص برتر منابع و مصارف دانست و افزود: فکر، اندیشه و نیروی انسانی منابع ما هستند که اهداف را برای ما قابل دسترس می?کنند.

وی با اشاره به چشم‌انداز 1404 و چهار برنامه پنج ساله تا رسیدن به آن، گفت: علم و فناوری نیازمند تحول بود تا متولیان آموزش و علم و فناوری به این توانمندسازی توجه کنند.

اکبرپور با اشاره به اینکه مراکز علمی و آموزشی تحت تاثیر جمعیت برای پاسخگویی به سطح وسیع جامعه از استانداردها فاصله گرفته بودند، ادامه داد: شرایط کنونی فرصت مناسبی برای رسیدن به استانداردهای آموزشی و تخصصی است.

عضو هیات علمی دانشکده مهندسی دانلود آهنگ هنوزم مصطفی پاشایی صنایع دانشگاه امیرکبیر با تاکید بر ضرورت برقراری ارتباط بین آموزش‌وپرورش و آموزش عالی، خاطرنشان کرد: برخورداری مراکز آموزش عالی از حضور دانشجویان حاصل تلاش‌های دانش?آموزان است، بنابراین این حق طبیعی دانش‌آموزان است که پیش از انتخاب رشته دانشگاهی از نزدیک با دانشگاه?های مربوطه آشنا شوند.